czwartek, 9 maja 2013

Idzie Lato


Idzie idzie. Dziś byłem na jeziorze rzucałem i rzucałem blaszką i nic :) Nie powiem że nie widziałem rybiego ogona bo widziałem ! Spławiały się aż miło. Pstrągi oczywiście. Dla nieświadomych dodam że tylko łososiowate występują w wodach w których łowię. A łowię na Islandii. Generalnie 4 gatunki słodkowodne są dostępne pstrąg potokowy, palia alpejska, troć wędrowna oraz łosoś.Troć i łosoś są dwuśrodowiskowe i nie występują w jeziorach bezodpływowych.
Ale wracając do wyjazdu spławiały się bo wychodziły do much. Chciałem złowić coś żeby wam pokazać jak przygotować pstrąga (z obrazkami), od złowienia do zjedzenia :) Mam nadzieję że się uda kolejnym razem. Wygląda na to że na rzekę można już skoczyć. W weekend jedziemy do przyjaciół i planuję spróbować trochę na plaży za trocią połazić, o ile pogoda pozwoli... i żona ;)

Dziękuję za uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz